Την Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Μαγνησία και Υφυπουργός την περίοδο 2021–2025, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, συμμετείχε στην εκδήλωση του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) για την υπαγωγή νησιωτικών δήμων στο πρόγραμμα παροχής πόσιμου νερού και διαχείρισης υδάτων, υπό τον Υπουργό, κ. Σταύρο Παπασταύρου, σε συνεργασία με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Βασίλη Κικίλια. Σε συνέχεια της συνεργασίας και προεργασίας όλη την προηγούμενη περίοδο, ανακοινώθηκε η ένταξη της χρηματοδότησης από το Τομεακό Πρόγραμμα του ΥΠΕΝ έργων και παρεμβάσεων σε εννέα (9) νησιωτικούς δήμους της Ελλάδος στο πρόγραμμα «Παρεμβάσεις παροχής πόσιμου νερού και διαχείρισης υδάτων» του άξονα «Παροχή πόσιμου νερού και διαχείριση υδάτων».
Στους εννέα (9) νησιωτικούς δήμους που εντάχθηκαν στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα του ΥΠΕΝ, οι δύο (2) είναι των Βορείων Σποράδων και πρόκειται για τον Δήμο Σκοπέλου και τον Δήμο Αλοννήσου, σε συνέχεια σχετικής προεργασίας που έγινε όλη την προηγούμενη περίοδο από τις δημοτικές αρχές των δύο νησιών, στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας που καταβάλλουν για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της επάρκειας και της διαχείρισης των υδάτων. Ειδικότερα, τα έργα και οι παρεμβάσεις που εντάχθηκαν έχουν συνολικό προϋπολογισμό 3.305.279 ευρώ για τα δύο νησιά. Πρόκειται για (α) τη χρηματοδότηση της Δημόσιας Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) Σκοπέλου για την αναβάθμιση του δικτύου ύδρευσης της Γλώσσας Σκοπέλου με ποσό 2.016.129 ευρώ και (β) τη χρηματοδότηση του Δήμου Αλοννήσου για συνοδά έργα μονάδων αφαλάτωσης στο νησί με ποσό 1.289.150 ευρώ.
Ο βουλευτής, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, συμμετείχε στην εκδήλωση, μαζί με άλλους συναδέλφους του από τις εμπλεκόμενες περιοχές και, φυσικά, μαζί και με τον Δήμαρχο Σκοπέλου, κ. Σταμάτη Περίσση, και τον Δήμαρχο Αλοννήσου, κ. Παναγιώτη Αναγνώστου. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, αφού ευχαρίστησε την πολιτική ηγεσία των δύο Υπουργείων και δη τους Υπουργούς, κ. Σταύρο Παπασταύρου και κ. Βασίλη Κικίλια, καθώς και τον αρμόδιο Γενικό Γραμματέα, κ. Πέτρο Βαρελίδη, υπογράμμισε την ιδιαίτερη σημασία που έχει το συγκεκριμένο πρόγραμμα χρηματοδότησης για τα δύο νησιά των Βορείων Σποράδων, δίνοντας λύσεις στα προβλήματα ύδρευσης που αντιμετωπίζουν στο πλαίσιο της κλιματικής κρίσης.
Με αφορμή το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα, ο βουλευτής, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, σημείωσε πως «η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη σε κάθε ευκαιρία υπογραμμίζει πως έχει στραμμένη την προσοχή της στα ζητήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα νησιά μας. Και, φυσικά, η προσοχή της Κυβέρνησης είναι και στα νησιά των Σποράδων μας, μετά από σωρευμένη αδιαφορία την προηγούμενη δεκαετία. Έτσι, από τα εννέα νησιά που χρηματοδοτούνται από το νέο πρόγραμμα του ΥΠΕΝ τα δύο είναι νησιά των Σποράδων. Είναι η Αλόννησος και η Σκόπελος, με το σύνολο των έργων και των παρεμβάσεων που χρηματοδοτούνται από το ΥΠΕΝ για τα δύο νησιά να ανέρχεται στα 3,3 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για έργα και παρεμβάσεις που θα πρέπει να υλοποιηθούν το συντομότερο δυνατόν, μιας και το ζήτημα της διαχείρισης των υδάτων είναι ζωτικής σημασίας και για τα νησιά μας. Άλλωστε, η διαχείριση των υδάτων, είναι το κρίσιμο ζητούμενο των ημερών μας, αλλά και των επόμενων γενιών. Και για αυτό αποτελεί προτεραιότητα της Κυβέρνησης και των αρμόδιων Υπουργείων, δρομολογώντας μια σειρά από μεγάλες παρεμβάσεις και έργα σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας».



